Sunday, November 14, 2010

Amazing ”Marshall”

I had shoot with him today.  his name is "Marshall" from Re:quest models.




He is Amazing.

tall and long legs.

just like me.

?

and....

17 years old...

I don't even remember when I was 17...

feel like long long looong time ago.

( ´ ▽ ` )ノ hahaha

anyway, his works are cool, super interesting and he did it shows a lot.


       




He said " I have to do home work after shoot"  what a cute.

 yes, we loved him ( ´θ`)


今日はリクエストモデルのMarshallちゃんと撮影。

驚異の足長さんで背もデカイ。かなりショーモデルって感じ。

スタイリングするときも、ちょっと背伸びしたよねー。笑。

だって届かないんだもん。

しかも、、17歳。

17って、、、。


ちょっと前の事だっけ?と錯覚したんだけど、、かなり前だわー。と、実感。

お肌もつるつる。というか、くすみが無い。

ま、考えても、もう取り戻せないから、あきらめましょ。

彼はショーにかなり出てるし、エディトリアルもかなりいい感じ。

顔の小ささが、ほかのモデルちゃんと比べても一目瞭然。

いいよねー。

さすがの17歳。

宿題しなっきゃ!って帰って行きましたー。










interest of the day
                          I just want it.  anyone?

No comments:

Post a Comment