Sunday, February 13, 2011

L.O.V.E Asher Levine A/W collection!

As we all know, Lady gaga wear his design  oversized biker jacket in Rolling Stone Magazine last year.

That Jacket is amazine and super cool.

 
   I really want that jacket...





 anyways...Asher Levine's A/W11 collection was awesome.


                  





The show space was pretty small and super packed... so, I couldn't even move on my seat.. :o

I saw over sized biker Jacket again!!! that's super rad.





           I reallyyyyyyyy want it!! want it!  anyone?


 and this was amazing..

                Brain knit? cute!



so many collections that I want....   :(




 Asher Levineのコレクションへ行ってきました。彼にとって初のショーかな。
皆さんご存知のLady gagaがRolling Stone の中で着ていた大きなライダースジャケットは彼の作品。
あのジャケットはかなりかっこいい。別にガガのファンではないです。

で、今回のショーでも発見しちゃったー。ほしーなー。
誰か買ってくれないかなー。
ま、ショーの会場はかなり小規模だったにもかかわらず、大勢の人たちがいてすごかった。。
東京の満員電車を思い出した。。イスに座ってたのに圧迫感で動けない。。




とにかく彼の作品はこれからもっとグイっと上がってくると思うのです。

要注目。






interest of the day


 Marion Crepe....









I miss you so much..

No comments:

Post a Comment